CONSULTANTA IN PUBLICITATE
Pentru ca astazi toate afacerile media necesita o abordare pe mai multe planuri, observam ca strategiile integrate de comunicare au in continut si strategiile de vanzare si consultanta a afacerii clientilor. Managementul si consultanta in afaceri devine o componenta prioritara in comunicarea media. Astfel, companiile trebuie sa evalueze atent piata pe care isi pot expune ideile de afaceri, si, mai mult de atat, la nivel de client trebuie sa evalueze cererea si dorinta de a plati pentru aceste servicii. Intelegerea costurilor de programare, de marketing, de media dar si dezvoltarea unei strategii pentru fiecare dintre aceste zone de interes este extrem de importanta.
Toate aceste zone se afla intr-o legatura stransa, legatura ce induce profitul afacerii asa cum investitiile globale o cer. Best Advertising lucreaza cu clientii sai pentru dezvoltarea unei strategii de afaceri si a unui plan ce acopera toate aceste zone.
Best Advertising are o vasta experienta in operarea cu succes a afacerilor media. De aceea strategiile si planurile de afaceri pe care le dezvolta nu sunt nici pe departe vagi evaluari generale ale oportunitatilor de piata, ci sunt planuri detaliate sprijinite prin conversatii cu potentialii consumatori, cu partenerii si cu furnizorii de media.
Planurile financiare propuse reflecta realist modul de operare al bugetelor de media, si sunt concepute pentru a oferi clientilor si managementului firmelor praguri realizabile ale obiectivelor stabilite.
CERCETAREA MEDIA
Dezvoltarea planului de media pentru desfasurarea strategiilor, include:
- identificarea necesitatilor clientilor si implicit a cererii lor actuale, preturile potentiale si marimea pietei
- strategii de distributie, care pot include televiziuni teritoriale, televiziuni nationale, ziare, reviste, statii radio nationale si locale, Internet la scara larga, telefonie mobila, Merchandising si altele in functie de proiectul media ales
- programe de difuzare si de achizitie, de identificare a tintelor demografice
- tipuri de marketing, masuratori, costuri
- identificarea potentialilor parteneri
- proiectii financiare detaliate rezultate dupa implementarea campaniei
- integrarea rezultatelor analizelor operationale si strategice
- prognoze clare, realiste si adaptate situatiei actuale de piata pentru fiecare companie in parte.